Kohteen valitsemisen jälkeen voit jättää palvelupyynnön kohteeseen liittyen. Hoito ja huolto - valikon alta löytyvä Palvelupyynnöt - painike avaa palvelupyyntölistauksen, josta löydät painikkeen Uusi palvelupyyntö.
Vaihtoehtoisesti kohteen etusivulla olevassa Palvelupyynnöt - widgetissä olevaa plus - painiketta painamalla pääset luomaan uutta palvelupyyntöä. Plus-painike löytyy myös organisaation etusivulta samasta paikasta. Mikäli palvelupyyntö luodaan organisaation etusivun kautta, joudut valitsemaan ensin kohteen, jota palvelupyyntö koskee.
Palvelupyyntöön syötetään palvelupyynnön perustiedot, jotka ovat määritelty organisaation asetuksissa kyseisen kohteen omistavan organisaation pääkäyttäjän toimesta.
Perustietojen syöttämisen jälkeen täytetään ilmoittajan tiedot. Käyttäjätunnuksesi tiedot ovat automaattisesti kentissä. Mikäli ilmoittaja on joku muu, voit hakea käyttäjän Hae käyttäjää - kentässä.
Kommentit
0 kommenttia
Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.