Kuvassa näkyvä vasemmanpuoleinen painike on Vie Exceliin -toiminto, jolla voidaan valinnan mukaisesti viedä Excel-taulukkoon kaikki kansion dokumentit, kansion ja sen alikansioiden dokumentit, tai vain ne dokumentit, jotka on valittuna kansiosta. Taulukkoon tulostuu dokumenttien metatiedot ja kansiopolut.
Keskimmäinen painike (Tilaa sähköposti-ilmoituksia) johtaa Käyttäjän asetukset -näkymän Sähköposti-ilmoitukset -välilehdelle, jossa voidaan tilata kansioista ilmoituksia, kun uusi dokumentti lisätään. Siitä kerrotaan tarkemmin tässä artikkelissa.
Kun klikataan pohjaan oikean reunan Piilota tyhjät kansiot -painike, jää kansiopuuhun näkyviin vain ne kansiot, jotka sisältävät aineistoa. Tämä helpottaa dokumenttien etsimistä kansiorakenteesta.
Kommentit
0 kommenttia
Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.