Henkilökohtaista huoltokalenterinäkymää pääsee käyttämään, kun käyttäjätunnuksesi asetuksissa on valittu vähintään yksi suosikkikohde.
Välilehdellä Suosikkikohteet valitaan käyttäjätunnukselle suosikkikohteet. Suosikkikohteita käytetään eri näkymien suodattamiseen, joista yksi käyttötapaus on käyttäjäkohtaisen huoltokalenterin muodostaminen.
Vapaassa hakukentässä voit hakea sanalla tai sanan osalla kohteita valittavaksi suosikeiksi. Muodostettavassa huoltokalenterinäkymässä näkyvät ensisijaisesti vain suosikkikohteiden sisältämät huoltokalenteritehtävät.
Huoltokalenteria voidaan suodattaa lisäksi myös huoltotehtävien tyyppien mukaan. Tämä onnistuu välilehdeltä Huoltokalenterin suodattaminen.
Ensin valitaan organisaatio, jonka kohteiden sisältämien huoltokirjojen näkymää tahdotaan suodattaa.
Valittavat huoltotehtävien tyypit tulevat valitun organisaation asetuksista. Tässä tapauksessa organisaatio Asiakaspalvelu Demo käyttää kirjastoa nimeltä KH-nimikkeistö ja organisaatiolla on käytössä kolme erilaista huoltotehtävän tyyppiä, Kiinteistönhoito, LVI ja Vihertyöt.
Sinua koskevien huoltotehtävien tyyppien valinnan jälkeen, muista Tallentaa!
Toistamalla valinnat muiden organisaatioiden osalta voit asettaa eri organisaatioiden kohteille erilaiset suodatusasetukset huoltotehtävien tyyppien mukaisesti.
Kun olet tehnyt kaikki henkilökohtaiset suodatusvalinnat tunnuksellesi, painamalla BEM – tekstilinkkiä selainikkunan vasemmassa ylälaidassa, pääset etusivun näkymään.
Tämän jälkeen voit ryhtyä käyttämään huoltokalenteria.
Kommentit
0 kommenttia
Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.